Thailand på sommarlovet ! ♥

Hej!

För 2 veckor sen har mamma åkt in till Big Travel företag och bokade 3 biljetter till Thailand! ♥
Vi kommer vara där hela sommarlovet ! 

Då kommer jag att träffa min pappa, mormor och andra släktingar! ♥
Men tyvär så kommer jag inte att kunnat att blogga när jag är där för jag har inga bärbardator men alltingen ska jag köpa en bärbardator ellr en mobil när jag e där!

Men jag kommer skriva ner allt jag har gjort när jag är där och när jag kommer hem så jag lägger jag upp alla bilder på vart jag har varit och så. Jag kommer också skriva ner restips för de som kommer åka till Thailand.





Ha en fin söndag kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag vill också till Thailand <.<.



Men kul för dig!

2010-03-01 @ 08:21:46
URL: http://lillamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0